lundi 23 janvier 2012

Complete Look / Look Complet

(en) Today, I've made Shopping ;) It's my favorite moment.
Hope you will love my selection like I love it ^^
Don't hesitate to leave me comments about my post!

(fr) Aujourd'hui, j'ai fait des Achats ;) C'est mon moment préféré.
J'espère que vous l'aimerez autant que je l'aime ^^
N'hésitez pas à me laisser vos commentaire à propos de mes articles!

(en) On this pic', I present you:
- The Skin: Glam Affair Linn Skin.
   -> 70 L$ at The Dressing Room
This skin is perfect, with a beautifull Blue Make Up.

- The Dress: Ricielli Mesh Marchesa Dress
   -> 69 L$ at The Dressing Room
A beautifull Mesh Gown available in 4 size. It's very elegant and you can easily adjust it for your shape.

- The Hair: D!va Hair Ruri  in Brown Diamond
   -> 150 L$ at D!va
Somptuous Hair with or without Hairband. It's perfect for each moment.

- The Eyes: Poetic Colors Autumn Moon Gift  
   -> Free at Poetic Colors
Very beautifull eyes for 0 L$!! They are very well made, don't hesitate.
(fr) Sur cette photo, je vous présente:
-La Peau: Glam Affair Linn Skin
   -> 70 L$ chez The Dressing Room
Cette peau est parfaite, avec un très joli Maquillage Bleu.

- La Tenue:  Ricielli Mesh Marchesa Dress
   -> 69 L$ chez The Dressing Room
Une superbe Robe en Mesh disponible en 4 tailles. Elle est très élégante et vous pourrez l'ajuster facilement à votre corps.
  
- Les Cheveux: D!va Hair Ruri  in Brown Diamond
   -> 150 L$ chez D!va
De superbes Cheveux avec ou sans bandeau. Ils sont parfaits pour toutes les occasions.
  
- Les Yeux: Poetic Colors Autumn Moon Gift  
   -> Gratuit chez Poetic Colors
De très jolis yeux pour 0 L$!! Ils sont très bien faits, n'hésitez pas

Slurl The Dressing Room : http://slurl.com/secondlife/This%20Way/30/155/24
Slurl D!va : http://slurl.com/secondlife/CalanDiva/148/157/24
Slurl Poetic Color : http://slurl.com/secondlife/Strata/78/195/903

Mermaid Rubble

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire